Inglise keele õppekavad algkooli lastele
LASTE KEELTEKESKUSE DIALOOG
INGLISE KEELE ÕPPEKAVA ALGKOOLI LASTELE
Üldsätted
Inglise keele õppekava iseloomustab põhjalikkus ja jätkusuutlikkus. 14 aasta jooksul saavad lapsed järjepidevalt omandada, täiendada ja parandada inglise keele oskusi. Inglise keele õppekavas on 14 erinevat ainekava. Lapsed võivad alustada oma Keeltekeskuse õpinguid veel eelkoolis ning liikudes kursuselt kursusele lõpetada Keeltekeskuse viimase ainekavaga – Gold Experience C1. Lapsed võivad liituda kursustega ka hiljem – iga edukalt läbitud õppeaasta eest väljastatakse tunnistus.
Koolieelikutele mõeldud ainekavad English Adventure Starter A ja English Adventure Starter B on 30-tunnised(ak.t).
Algkoolile mõeldud ainekavad Team Together Starter, Team Together 1, Team Together 2 ja Team Together 3 on 60-tunnised(ak.t).
Põhikooli õpilastele mõeldud ainekavad Gold Experience A1, Gold Experience A2, Gold Experience A2+, Gold Experience B1 ja Gold Experience B1+ on 80- tunnised(ak.t).
Gümnaasiumi õpilastele mõeldud ainekavad Gold Experience B2, Gold Experience B2+ ja Gold Experience C1 on 80- tunnised(ak.t).
Õppetöö algab septembri keskel ja kestab kuni mai keskpaigani. Õppevaheajad ühilduvad üldhariduskooliga.
Tunnid toimuvad 1 või 2 korda nädalas vastavalt ainekava mahule. Üks akadeemiline tund kestab 45 minutit.
1. Inglise keele õppekava eesmärgid ja ülesanded on
1.1. kujundada, toetada ja arendada laste keeleõppehuvi, pakkuda keelte süvaõpet ja
soodustada õppurite isiksuse mitmekülgset arengut;
1.2. saavutada keeleoskuse selline tase, mis võimaldab selles keeles igapäevastes situatsioonides suhelda, lugeda ja mõista eakohaseid originaaltekste (EL keelemapi B2 tase);
1.3. luua selline õppekeskkond, kus õpilased oleksid huvitatud keelte õppimisest.
1.4. õpetada last hindama oma keeleõppesaavutusi ja täitma keelemappi;
1.5. ette valmistada õpilasi rahvusvaheliste eksamite tegemiseks, et saada oma edukusele rahvusvaheline hinnang ja valmistuda koolieksamiks;
1.6. pakkuda lastele eduelamusi ja tunnustust;
1.7. arendada õpilastel oskusi edaspidisteks võõrkeelte õppimisteks;
1.8. arendada oskusi väljendamaks enese ja rühma seisukohti;
1.9. õpetada õpilasi rakendama oma loovust, fantaasiat ja sotsiaalseid oskusi.
2. Õpingute alustamise tingimused
2.1. lapse soov õppida valitud keelt Keeltekeskuses ja koolituse tellija (lapsevanema või vanema esindaja) nõusolek täita tellija kohustusi;
2.2. Keeltekeskuse võimalus pakkuda lapsele koolitust sobival ajal, sobiva hinna
ja sobiva tasemega;
2.3. õppija tase ja motivatsioon selgitatakse vestluse käigus koolituse korraldajaga ja eeltesti põhjal. Kui õppija läheb üle ühelt kursuselt teisele või tuleb õppima koolieelikute rühma, siis eeltesti ei toimu.
3. Õppeainete valiku võimalused ja tingimused
Igale astmele (eelkool, algkool, põhikool ja gümnaasium) vastab mitu erineva raskusega ainekava. Õppijale pakutakse testi alusel valida ühe astme ulatuses kahe järjestikku seisva kergema ja raskema programmi vahel – see, mis vastab õppija nõudlusnivoole ja ei pidurda rühma õppetegevuse tempot.
4.Kursuse lõpetamise nõuded
Iga kursuse lõpus, välja arvatud eelkoolis, sooritab õppur lõputesti, omal soovil rahvusvahelise eksami. Eksamitele lubatakse õppureid, kes on läbinud edukalt vähemalt 75% õppeprogrammist.
ÕPPEAINETE LOEND
1. New English Adventure Starter A
2. New English Adventure Starter B
3. Team Together Starter
4. Team Together 1
5. Team Together 2
6. Team Together 3
7. Gold Experience A1
8. Gold Experience A2
9. Gold Experience A2+
10. Gold Experience B1
11. Gold Experience B1+
12. Gold Experience B2
13. Gold Experience B2+
14. Gold Experience C1
AINEKAVAD
3) ÕPPEAINE NIMETUS: Team Together Starter
Õppeaine maht: 60 akadeemilist tundi (1 ak.t tunni pikkus 45 min)
Kontrolli vorm: lõputest
Õppe kestus: 9 kuud (september-mai)
ÕPPE EESMÄRGID
Team Together Starter kursuse eesmärgiks on:
– kujundada positiivset suhtumist inglise keele vastu
– kujundada õpilastel inglise keele õige häälduse vilumused
– arendada elementaarset suulist ja kirjalikku väljendusoskust
– õpetada pidama dialooge ja lugema
– kaasata lapsevanemaid neile ajakohast teavet andes ning süvendada nende huvi keeleõpingute vastu
– arendada lastes õppimisharjumus.
ÕPPETEGEVUS
– Alustatakse suulise eelkursusega, et arendada lapse kuulamisoskust. Laps peab õppima uut keelt kõla järgi eristama, sõnas häälikuid eristama, kuid ka kõneleja miimika ja žestide järgi kõne sisu prognoosima.
– Õpetatav materjal esitatakse õpilastele mänguvormis ning sõnavara ja grammatika omandatakse mängude, laulude, videofilmide läbi.
– Õppimise algetapil on olulised sõnalised positiivsed hinnangud; hinnatakse ainult positiivseid tulemusi.
– Õpilasi õpetatakse aktiivselt kuulama, eristama üksikuid sõnu, sõnagruppe, lauseid ja seoseid nende vahel, aga ka hääletooni, intonatsiooni osa teksti mõistmisel.
– Tundide tempo on piisavalt mõõdukas, õpitud materjali korratakse ning kinnitatakse igas tunnis.
ÕPPE SISU
Kõnearendus, kuulamis-, suhtlemis-, lugemis- ja kirjutamisoskuste kujundamine (teemad):
– Hello!
Vocabulary – numbers, colours
– Friends and Family
Vocabulary – family, pets
Grammar – What’s your name? My name is ….; I’m ….; Who’s this? This is (my)….
Skills – introducing yourself and others
Values – help at home
Phonics – b, d
Project – make finger puppets of a family
– My school bag
Vocabulary – classroom objects
Grammar – I’ve got …; I haven’t got ….
Skills – identifying and counting school objects and saying what you’ve got
Values – look after your things
Phonics – p, r
Project – make a school bag
– Our classroom
Vocabulary – in the classroom
Grammar – What’s this …? Its a ….; The book is on the chair. /The pens are on the floor
Skills – identifying things in the classroom and saying where things are
Values – tidy up
Phonics – c, w
Project – make a desk tidy
– My favourite toy
Vocabulary – toys
Grammar – What colour is it? It’s …; What’s your favourite toy? It’s my …
Skills – identifying toys and their colours, and saying your favourite toy
Values – share with your friends
Phonics – t, y
Project – make a toy box and colour toys to put in it
– My body
Vocabulary – body
Grammar – He’s got …/ She’s got ….; He hasn’t got …; She hasn’t got …
Skills – identifying body parts and saying what people have and haven’t got
Values – be safe
Phonics – f, h
Project – make a funny friend
– My blue jacket
Vocabulary – clothes
Grammar – Where’s my…? It’s on the …; I’m wearing …
Skills – identifying clothes and describing what you’re wearing
Values – be on time
Phonics – s, j
Project – make and dress paper dolls
– They’re tigers!
Vocabulary – animals
Grammar – They’re …; What are these? They’re …
Skills – identifying animals and saying what they are
Values – look after animals
Phonics – m, k
Project – make an animal mask
– I like cakes
Vocabulary – food
Grammar – I like …; I don’t like ….
Skills – identifying foods and what you like and don’t like
Values – be polite
Phonics – g, l
Project – make a plate/glass and colour pictures of food/drink to add to them
KEELETEADMISED
Nimisõna – numbrid, värvid, mänguasjad, asjad klassiruumis, keha, perekond, lemmikloomad, toit, riided
Tegusõna: tegevuse, inimeste, loomade, värvide, meeldimise ning esemete kirjeldamine
Foneetika: b, d, p, r, c, w, t, y, f, h, s, j, m, k, g, l
ÕPIVÄLJUNDID:
Õpilane oskab:
– Tervitada ja hüvasti jätta
– Koostada lihtsaid lauseid ning küsimusi
– Paluda ja tänada
– Ennast tutvustada
– Ütelda numbreid 1-10
– Õpitud sõnavara õppekava teemadel
– Saada aru lihtsatest käsklustest, anda lihtsaid käskluseid
– Nimetada põhivärve
– Kasutama õiges kontekstis õpitud holofraase, näiteks „My name is…”, „What’s this?”, „It’s a …”, „They’re…“, „I’ve got…“, „I like…“ jne
KASUTATAV KIRJANDUS
– Anna Osborn, Stephen Thompson „Team Together Starter“ Pupil’s Book with Digital Resources
– Anna Osborn „Team Together Starter“ Activity Book
– Nick Coates „Team Together Starter” Teacher’s Book with Digital Resources
– Story cards
– Flashcards
– Word cards
4) ÕPPEAINE NIMETUS: Team Together 1
Õppeaine maht: 60 akadeemilist tundi (1 ak.t tunni pikkus 45 min)
Kontrolli vorm: lõputest
Õppe kestus: 9 kuud (september-mai)
ÕPPE EESMÄRGID
Team Together 1 kursuse eesmärgiks on:
– kujundada positiivset suhtumist inglise keele vastu
– kujundada õpilastel inglise keele õige häälduse vilumused
– arendada elementaarset suulist ja kirjalikku väljendusoskust
– õpetada pidama dialooge ja lugema
– kaasata lapsevanemaid neile ajakohast teavet andes ning süvendada nende huvi keeleõpingute vastu
– arendada lastes õppimisharjumus.
ÕPPETEGEVUS
– Alustatakse suulise eelkursusega, et arendada lapse kuulamisoskust. Laps peab õppima uut keelt kõla järgi eristama, sõnas häälikuid eristama, kuid ka kõneleja miimika ja žestide järgi kõne sisu prognoosima.
– Õpetatav materjal esitatakse õpilastele mänguvormis ning sõnavara ja grammatika omandatakse mängude, laulude, videofilmide läbi.
– Õppimise algetapil on olulised sõnalised positiivsed hinnangud; hinnatakse ainult positiivseid tulemusi.
– Õpilasi õpetatakse aktiivselt kuulama, eristama üksikuid sõnu, sõnagruppe, lauseid ja seoseid nende vahel, aga ka hääletooni, intonatsiooni osa teksti mõistmisel.
– Tundide tempo on piisavalt mõõdukas, õpitud materjali korratakse ning kinnitatakse igas tunnis.
ÕPPE SISU
Kõnearendus, kuulamis-, suhtlemis-, lugemis- ja kirjutamisoskuste kujundamine (teemad):
– Hello!
Vocabulary – numbers, colours
English in action – meeting new friends: What’s your name?
– Look at my toys
Vocabulary – indoor toys, outdoor toys
Grammar – What’s this? Its … ; Is it a swing? Yes, it is/ No, it isn’t
Skills – describing toys
English in action – sharing your toys: Can I play with you?
Phonics – b, p, d, t
– Where’s my pen?
Vocabulary – classroom objects (1), classroom objects (2)
Grammar – This is my pencil case/These are my books; Where’s the pencil? It’s in/on/under the desk
Skills – describing your classroom
English in action – borrowing things: Can I borrow your pen?
Phonics – a, i
– Move your body!
Vocabulary – body, movement verbs
Grammar – I’ve got one face/I’ve got ten toes; Move your body!/Touch your head!
Skills – describing a robot
English in action – paying a compliment: What a cool picture!
Phonics – f, v, h
– Atomic’s Learning Club
Language booster 1
Natural science: What are our senses?
– Meet my family
Vocabulary – family, face
Grammar – Who’s this? It’s my uncle; He’s got blue eyes/She’s got green eyes
Skills – presenting your family
English in action – introducing family and friends: This is my sister. Her name’s Paula.
Phonics – m, n, s, z
– Help the animals!
Vocabulary – pets, animal body
Grammar – What are these? They’re cats; It’s got big teeth
Skills – describing pets
English in action – asking about pets: Have you got a pet?
Phonics – e, o
– Do you like peas?
Vocabulary – food (1), food (2)
Grammar – I like appled/ I don’t like pasta; Do you like cheese? Yes, I do/No, I don’t
Skills – describing your likes and dislikes
English in action – asking for food and drink: Can I have an apple, please?
Phonics – c, g, j
– Atomic’s Learning Club
Language booster 2
Natural science: What do plants need?
– It’s windy!
Vocabulary – weather, clothes
Grammar – What’s the weather like? It’s cloudy; I’m wearing a t-shirt and shorts
Skills – describing clothes
English in action – giving instructions: Take of your sweater.
Phonics – u
– Who’s at home?
Vocabulary – house, chores
Grammar – Where’s my dad? He’s in the garden/He isn’t in the bedroom; He’s/She’s tidying up
Skills – describing chores you do at home
English in action – asking for and offering help: Can you help me, please?
Phonics – l, r
– Let’s play outside
Vocabulary – actions (1), actions (2)
Grammar – I can climb a tree/ I can’t fly a kite; Can you dance? Yes, I can/ No, I can’t
Skills – describing what you can do
English in action – making plans: Let’s go to the park!
Phonics – k, w, y
– Atomic’s Learning Club
Language booster 3
Social science: What’s a beach like?
– Festivals
Bonfire Night
Earth Day
Kite Festival Day
KEELETEADMISED
Nimisõna – numbrid, värvid, mänguasjad, asjad klassiruumis, keha, perekond, nägu, lemmikloomad, toit, ilm, riided, kodu
Tegusõna: verbid, mis väljendavad liikumist; tegevuse, inimeste, loomade ning esemete kirjeldamine
Foneetika: b, p, d, t, a, i , f, v, h, m, n, s, z, e, o, c, g, j, u
ÕPIVÄLJUNDID:
Õpilane oskab:
– Tervitada ja hüvasti jätta
– Koostada lihtsaid lauseid ning küsimusi
– Paluda ja tänada
– Ennast tutvustada
– Ütelda numbreid 1-10
– Õpitud sõnavara õppekava teemadel
– Saada aru lihtsatest käsklustest, anda lihtsaid käskluseid
– Nimetada põhivärve
– Kasutama õiges kontekstis õpitud holofraase, näiteks „My name is…”, „What’s this?”, „It’s a …”, „I’m wearing…“, „I’ve got…“, „I like…“ jne
KASUTATAV KIRJANDUS
– Susannah Reed and Lesley Koustaff with Kay Bentley „Team Together 1“ Pupil’s Book with Digital Resources
– Jill Leighton with Lesley Koustaff and Susannah Reed „Team Together 1“ Activity Book
– Catherine Zgouras with Magdalena Custodio and Victoria Bewick „Team Together 1” Teacher’s Book with Digital Resources
– Story cards
– Flashcards
– Word cards
5) ÕPPEAINE NIMETUS: Team Together 2
Õppeaine maht: 60 akadeemilist tundi (1 ak.t tunni pikkus 45 min)
Kontrolli vorm: lõputest
Õppe kestus: 9 kuud (september-mai)
ÕPPE EESMÄRGID
Team Together 2 kursuse eesmärgiks on:
– motiveerida lapsi ning ergutada neid õppima inglise keelt läbi mängude, huvitavate projektide, mini-näidendite ning lugude.
– selgeks õppida Team Together 2 õpiku sõnavara ning grammatika, selle kordamine ja kinnistamine ning uue materjali omandamine.
– harjutada ja motiveerida lapsi oma mõtteid ning tundeid inglise keeles vabalt väljendama
– arendada lihtsamaid kirjutamis-, lugemis- ning rääkimisoskusi.
– kujundada positiivset suhtumist inglise keele vastu
– kujundada õpilastel inglise keele õige häälduse oskused
– kaasata lapsevanemaid neile ajakohast teavet andes ning süvendada nende huvi keeleõpingute vastu.
– arendada lastes õppimisharjumust
ÕPPETEGEVUS
– Õpetatav materjal esitatakse õpilastele mänguvormis ning sõnavara ja grammatika omandatakse mängude, laulude, videofilmide läbi.
– Õpilasi õpetatakse aktiivselt kuulama, eristama üksikuid lauseid, lausegruppe (tekste), lauseid ja seoseid nende vahel, aga ka hääletooni, intonatsiooni osa teksti mõistmisel.
– Keeleõpe toimub läbi mitmesuguste tegevuste: rollimängud, dramatiseeringud, rütmi- ja liisusalmid, sõnamängud.
– Tehakse palju kirjutamisülesandeid.
– Tundide tempo on piisavalt mõõdukas, õpitud materjal korratakse ning kinnitatakse igas tunnis.
ÕPPE SISU
Kõnearendus, kuulamis-, suhtlemis-, lugemis- ja kirjutamisoskuste kujundamine (teemad):
– Back to school
Vocabulary – alphabet, numbers (11-20)
Grammar – this/these; that/those
English in action – asking for and spelling names: How do you spell „Anna”?
– It’s a happy day!
Vocabulary – daily routines, times of the day
Grammar – I play/don’t play; We have/don’t have lunch; When do you go home? We go home in the afternoon
Skills – describing daily routines
English in action – saying the time: It’s 8 o’clock
Phonics – a_e; i_e
– Let’s dress up!
Vocabulary – clothes, personal possessions
Grammar – You’re/they’re wearing jeans; Our glasses are blue; Your keys are grey; Their phones are green
Skills – describing clothes
English in action – asking the price: How much is this basketball cap?
Phonics – o_e; u_e
– The activity centre
Vocabulary – activities, days of the week
Grammar – He/She plays video games; He/She doesn’t watch TV; Does he do karate on Saturday? Yes, he does/ No, he doesn’t
Skills – describing activities
English in action – talking about favourite activities: I like playing football
Phonics – bl, pl
– Atomic’s Learning Club
Language booster 1
Maths: How do we tell time?
– I want to be a cook!
Vocabulary – jobs, transport
Grammar – I want to be a pop star; He/She goes to work by bus
Skills – describing jobs and means of transport
English in action – buying tickets: Four bus tickets, please
Phonics – br, dr, tr
– Fun on the farm
Vocabulary – farm animals, farm activities
Grammar – Is she/he/it flying? Yes, he/she/it is/ No, he/she/it isn’t; Are they brushing the horses? Yes, they are/ No they aren’t
Skills – describing farm animals and activities
English in action – asking for clarification: Sorry. Can you repeat that?
Phonics – ch, sh
– Out in the forest
Vocabulary – adjectives, camping objects
Grammar – I haven’t got a new book; He/she hasn’t got a soft ball; Have you got a tent? Yes, I have/ No, I haven’t; Has he/she got a tent? Yes, he/she has/ No, he/she hasn’t
Skills – describing everyday objects
English in action – talking about possession: Whose torch is this? It’s mine
Phonics – th
– Atomic’s Learning Club
Language booster 2
Social science: What can we see on a map?
– Look at the stars
Vocabulary – furniture, prepositions of place
Grammar – There’s a bookcase/ There are bookcases; There isn’t a chair/ There aren’t any beds
Skills – describing the house and furniture
English in action – talking about location: Is it behind the sofa?
Phonics – cl, fl, sl
– Animals are fun!
Vocabulary – wild animals, food
Grammar – Can penguins swim? Yes, they can; Can hippos jump? No, they can’t; Is there a coconut? Yes, there is/ No, there isn’t; Are there any burgers? Yes, there are/ No, there aren’t
Skills – describing wild animals
English in action – taking about feelings: I’m thirsty
Phonics – fr, gr, pr
– Party at the park
Vocabulary – places in town; feelings
Grammar – I/She/He was at the park; I/She/He wasn’t at the bank; We/You/They were happy; We/You/They weren’t sad
Skills – describing places in town and feelings
English in action – asking for directions: Excuse me. Where’s the bakery?
Phonics – sm, sn, sp, st
– Atomic’s Learning Club
Language booster 3
Natural science: Are there simple machines around us?
– Festivals
Months and seasons
Calgary Stampede
Happy Thanksgiving!
KEELETEADMISED
Nimisõna – numbrid 11-20, kellaajad, riided, isiklikud asjad, töö, transport, koduloomad, tööd talus, mööbel, metsloomad, toit, kohad linnas
Tegusõna – rutiini, tegevuste, töö, koduloomade, metsloomade, kodu ning mööbli kirjeldamine; hinna küsimine, pileti ostmine, tunnetest rääkimine, teejuhiste küsimine
Foneetika: a_e, i_e, o_e, u_e, bl, pl, br, dr, tr, ch, sh, th, cl, fl, sl, fr, gr, pr, sm, sn, sp, st
ÕPIVÄLJUNDID:
Õpilane oskab:
– Küsida ja veerida nimesid
– Kirjeldada päevast rutiini, riideid, tegevusi, töökohtasid, transpordivõimalusi, koduloomi, metsloomi, igapäevaseid esemeid, kodu, mööblit, kohti linnas.
– Ütelda kellaaega
– Rääkida lemmiktegevustest
– Osta pileteid
– Küsida täpsustust
– Rääkida asukohast
– Rääkida tunnetest
– Küsida teejuhiseid
KASUTATAV KIRJANDUS
– Lesley Koustaff with Kay Bentley „Team Together 2“ Pupil’s Book with Digital Resources
– Lesley Koustaff and Susan Rivers „Team Together 2“ Activity Book
– Catherine Zgouras with Magdalena Custodio and Victoria Bewick „Team Together 2” Teacher’s Book with Digital Resources
– Story cards
– Flashcards
– Word cards
6) ÕPPEAINE NIMETUS: Team Together 3
Õppeaine maht: 60 akadeemilist tundi (1 ak.t tunni pikkus 45 min)
Kontrolli vorm: lõputest
Õppe kestus: 9 kuud (september-mai)
ÕPPE EESMÄRGID
Team Together 3 kursuse eesmärgiks on:
– kujundada positiivset suhtumist inglise keele vastu
– tekitada huvi Inglismaa ja selle kultuuri vastu
– kujundada õpilastel inglise keele õige häälduse vilumused
– arendada elementaarset suulist ja kirjalikku väljendusoskust
– õpetada pidama dialooge ja lugema
– kaasata lapsevanemaid neile ajakohast teavet andes ning süvendada nende huvi keeleõpingute vastu
– arendada lastes õppimisharjumus
– aidata lastel omandada igapäevast sõnavara (elementaarsel tasemel)
ÕPPETEGEVUS
– Õpetatav materjal esitatakse õpilastele mänguvormis ning sõnavara ja grammatika omandatakse mängude, laulude, videofilmide läbi.
– Õpilasi õpetatakse aktiivselt kuulama, eristama lauseid, lausegruppe (tekste), lauseid ja seoseid nende vahel, aga ka hääletooni, intonatsiooni osa teksti mõistmisel.
– Keelt õpetatakse loomulikes suhtlusolukordades, seepärast õpetaja loob klassis võimalikult loomulikku keelekeskkonna. Kommunikatiivse suunitluse teenistuses on sõnavara, temaatika, õppemeetodid.
– Keeleõpe toimub läbi mitmesuguste tegevuste kaudu: rollimängud, dramatiseeringud, rütmi- ja liisusalmid, sõnamängud.
– Tehakse palju kirjutamisülesandeid.
– Tundide tempo on piisavalt mõõdukas, õpitud materjal korratakse ning kinnitatakse igas tunnis
ÕPPE SISU
Kõnearendus, kuulamis-, suhtlemis-, lugemis- ja kirjutamisoskuste kujundamine (teemad):
– New neighbours
Vocabulary – countries and nationalities, hobbies, numbers (1-100)
Grammar – revision of to be and like
– New school
Vocabulary – school subjects and places in school, adverbs of frequency and adverbial phrases
Grammar – present simple with dates and times, present simple with adverbs of frequency
Literacy – reading: a diary; writing: a description
Culture – schools in the UK
English in action – making arrangements
Pronunciation – /i:/
– Picnic time!
Vocabulary – food, containers
Grammar – there is/ there are with countable and uncountable nouns
Literacy – reading: a recipe; writing: a simple recipe
Culture – food around the world
English in action – shopping for food
Pronunciation – /aⅠ/
– Along the river
Vocabulary – landscape, adjectives(1)
Grammar – comparatives and superlatives: short adjectives; comparatives and superlatives: long adjectives
Literacy – reading: a diary; writing: a fact file
Culture – national parks in the USA
English in action – asking the way
Pronunciation – /eⅠ/
– Bo’s Learning Club
Language booster 1
Natural science: Can plants grow in water?
– All about jobs
Vocabulary – jobs, rules
Grammar – present continuous, must/mustn’t
Literacy – reading: a careers website; writing: a report
Culture – the most unusual jobs in Britain!
English in action – calling the emergency services
Pronunciation – /ŋ/
– Hobbies
Vocabulary – freetime activities, adverbs of manner
Grammar – can/can’t; adverbs of manner
Literacy – reading: a leaflet; writing: filling in a form
Culture – ball games around the world
English in action – talking about preferences
Pronunciation – /əʊ/
– Our town
Vocabulary – places in the local area, adjectives (2)
Grammar – past simple of to be; there was/ there were
Literacy – reading: an article; writing: a composition
Culture – historic buildings
English in action – making recommendations
Pronunciation – /u:/, /ɜ:/
– Bo’s Learning Club
Language booster 2
Social science: Do all rivers go into the sea?
– In Roman times
Vocabulary – historical finds, verbs
Grammar – past simple regular verbs
Literacy – reading: a diary; writing: a diary of a holiday
Culture – The Romans in Britain
English in action – giving advice
Pronunciation – /ɔ:/, /a:/
– Let’s celebrate!
Vocabulary – celebrations, ordinal numbers
Grammar – past simple irregular verbs
Literacy – reading: a news story; writing: an invitation to a party
Culture – Let’s celebrate!
English in action – explaining you’ve lost something
Pronunciation – /aʊ/
– Holiday time!
Vocabulary – at the beach, holiday activities
Grammar – going to
Literacy – reading: a fiction story; writing: a postcard
Culture – Land of the midnight sun
English in action – making plans for the summer
Pronunciation – /ŋ/ vs /nk/
– Bo’s Learning Club
Language booster 3
Social science: What was town transport like 100 years ago?
– Festivals
New Year
World Friendship Day
World Book Day
KEELETEADMISED
Nimisõna – numbrid 1-100, maad ja rahvused, õppeained ja kohad koolis, toit, pakendid, maastik, elukutsed, kohalikud paigad, ajaloolised leiud, rannas; loendatavad ja loendamatud nimisõnad
Tegusõna – present simple with dates and times; present simple with adverbs of frequency; present continuous; past simple regular and irregular verbs; going to; past simple of to be; adverbs of frequency; adverbial phrases; adverbs of manner; verbs
Omadussõna: comparatives and superlatives: short and long adjectives
Foneetika: /i:/, /aⅠ/, /eⅠ/,/ŋ/, /əʊ/, /u:/, /ɜ:/, /ɔ:/, /a:/, /aʊ/, /ŋ/ vs /nk/
ÕPIVÄLJUNDID:
Õpilane oskab:
– kirjutada kirjeldust, lihtsat retsepti, aruannet, kutset peole, postkaarti; oskab täita ankeeti
– lugeda päevikut, retsepti, lendlehte, artiklit, uudislugu, ilukirjanduslikku juttu
– teha plaane; küsida teejuhiseid; helistada hädaabisse; rääkida eelistustest; teha soovitusi; anda nõu; selgitada, et on midagi ära kaotanud; thea suveks plaane
– oskab sõnavara: numbrid 1-100, maad ja rahvused, õppeained ja kohad koolis, toit, pakendid, maastik, elukutsed, kohalikud paigad, ajaloolised leiud, rannas, omadussõnad, tegevus puhkusel
KASUTATAV KIRJANDUS
– Michelle Mahony with Kay Bentley and Tessa Lochowski „Team Together 3“ Pupil’s Book with Digital Resources
– Inés Avello with Michelle Mahony and Tessa Lochowski „Team Together 3“ Activity Book
– Lucy Norris with Magdalena Custodio and Victoria Bewick „Team Together 3” Teacher’s Book with Digital Resources
– Story cards
– Flashcards
– Word cards