Dylan Michilsen

Haridus: Kõrgem, Leideni Ülikool 2014, eriala: inglise keel ja kultuur BA; Tartu Ülikool 2018, eriala: semiootika MA.

2020 GA Level 3 sertifikaat inglise keele õpetamine võõrkeelena (Teaching English as a Foreign Language (TEFL))

Pedagoogiline kogemus: alates aastast 2018, Dialoogis töötab alates 2020.

Õpetaja endast:

Sündisin ja kasvasin üles Rotterdamis, Hollandis ning omandasin 2014. aastal Leideni Ülikoolis inglise keele ja kultuuri bakalaureusekraadi. Peagi, veidi ootamatult, leidsin aga tee Eestisse – kohta, millest polnud varasemalt just kuigi palju kuulnud. Nagu juba aimata võite, suutis see pisike riik mind edukalt ära võluda. Aja jooksul armusin Eesti loodusesse, lõpututesse metsadesse, soodesse, vanadesse ajaloolistesse hoonetesse ja – ennekõike – üldisesse rahulikkusesse ja vaikusesse, mis oli minu jaoks võrreldes varasemalt kogetule väga uudne.

Olen nüüdseks juba mitmeid aastaid elanud Tartus, kus ühtlasi astusin esimesed sammud eesti keele õppimises ja omandasin 2018. aastal Tartu Ülikoolis semiootika magistrikraadi. Samuti alustasin 2019. aastalõpus TEFL-i sertifikaadi omandamise protsessi, mille lõpetasin 2020. aasta esimeses kvartalis.

Mis puutub inglise keele õpetamisse, siis töötaksin hea meelega keskkooliõpilaste ja täiskasvanutega, kes on juba kesktasemel. Viin meeleldi läbi tunde nii väikeste gruppide ja üksikute õpilastega, seda ka veebis Skype’i kaudu. Samuti õpetaksin hea meelega algajatele (0 -> A1) hollandi keelt inglise keele baasil, olgu see siis rühma- või individuaaltundide vormis.

Mida enda kohta veel lisada? Pean ennast ka hobikunstnikuks. Mulle meeldib fotograafia ning mõned aastad tagasi avastasin enda jaoks ka analoog- ja digitaalse kollaažikunsti. Osa minu kollaažitöödest on Tartus ja Tallinnas ka näitustel olnud. Lisaks juhin ka (veebi-)ajakirja projekti, mis toob ühte kohta kokku kaasaegse sürrealistliku kunsti üle kogu maailma.

Usun, et loovalt mõtlemine aitab kaasa ka õppeprotsessis ning olen kindel, et suudan oma loovuse suunata õpetamise konteksti, et aidata õpilastel õppetöös inglise või hollandi keelt edukalt omandada.